Returer och reklamationer
För att er retur ska bli godkänd och krediterad ska följande steg tas och krav uppfyllas:
För att förenkla returhanteringen, fyll gärna i vår returblankett som ni skickar med godset.
Returblankett
För övriga frågor angående returer kontakta kundservice, order [at] rethermkruge.se
Returadress:
Retherm Kruge AB
August Barks Gata 1
421 32 Västra Frölunda
Reklamation av produkt
Vid funktionsfel eller support kontakta någon av våra produktchefer på teknikavdelningen alt. 010-22 00 200.
Vid reklamation skall en anmälan göras genom att fylla i vår reklamationsblankett. Detta skall ske så fort felet upptäcks.
Spara först blanketten på din dator och bifoga den sedan i ett mail till kundsupport [at] rethermkruge.se
Reklamation vid transportskada
Vid godsmottagning skall synlig skada eller om det saknas gods anmälas till transportören vid mottagandet.
Vid dold skada skall anmälan göras till transportören alternativt till Retherm Kruge senast 5 dagar efter mottagandet av godset.
Växel: 0102 - 200 200
Organisationsnummer
556485-3116
Retherm Kruge AB
August Barks gata 1
421 32 v. Frölunda